sabato 10 marzo 2012

L'acqua vagna e u ventu asciuca... Davide Trapanese


L' acqua vagna e u ventu asciuca, e i babbaluci a ccu si suca...Megghiu broru senza carni ca furmentu ca lattuca... Sugnu figghiu ru na terra ca pu coddu pò t'afferra, sulu picchì allonghi a manu; sta currennu e a ghiri piano!!! Sugnu figghiu ra miseria, ri curtigghi e ddu scunfortu, haiu bisognu r'un cunsigghiu; megghiu bonu o chiovu stortu?? L'acqua vagna e u ventu asciuca, e i babbaluci a ccu si suca... Megghiu carni ri maiali, ca viteddu iutu a mmali... Parru come vogghiu io e ssu ncapisci mi nni prìu, picchì  mi nni ste futtennu si ddà ncapu ci stà Diu... Io un ci criru e r'unnaiu curpa, si s'ammucccia e r'on s'immisca... Un l'ha vistu mai na vota, ri quannè ca io nascivu, quindi a ccuè ca a ringraziari si ora parru e sugnu vivu?? L'acqua vagna e u ventu asciuca , e i babbaluci a ccu si suca, megghiu riri i cosi nfacci ca sintirisi pupazzi... Mafia, Stato e Vaticano, 3 serpenti in una mano, solo a questi NOI ubbidiamo... e te lo dico in ITALIANO.

Davide Trapanese

 

Traduzione in italiano   

Spiacenti, ma in questa versione la rima è praticamente IMPOSSIBILE!!!


L'acqua bagna e il vento asciuga, e le lumache a chi li gusta...Meglio brodo senza carne, che frumento con lattuga... Sono figlio di una terra che per il collo, poi ti afferra, soltanto perchè hai allungato la mano; stai correndo e devi andare piano!!! Sono figlio della miseria, dei cortili e dello sconforto, ho bisogno di un consiglio; meglio buono o chiodo storto?? L'acqua bagna e il vento asciuga, e le lumache a chi li gusta... Meglio carne di maiale, che vitello andato a male... Parlo come voglio io e se non capisci io ci godo, perchè me ne sto fregando se lassù, per voi c'è Dio... Io non ci credo e non ho colpa, se lui si nasconde e non interviene... Non l'ho visto mai una volta, da quando sono nato, quindi a chi devo ringraziare se ora parlo e sono vivo?? L'acqua bagna e il vento asciuga, e le lumache a chi li gusta, meglio dire le cose in faccia, anzichè vivere da pupazzi... Mafia, Statu e Vaticanu su trì serpi nto na manu, nuatri a testa cu idda calamu, e tu ricu M'PALERMITANU.


PALERMO SVEGLIATI!!! 


Nessun commento: